onsdag 23 maj 2012


Musik ger energi och får benen att röra på sig!
 
 


Här om dagen när jag var och handlade hörde jag nåt med Selena Gomez
i radion. Jag kunde inte låta bli att börja gunga till hennes musik.
imorse så letade jag upp henne på Spotify och hittade många bra låtar
med mycket energi och känsla. "A year Without rain" och
"Love you like a love song" är mina favoriter.

Igår fick vi besök på kvällen av Tobias föräldrar med gammel farmor Inga
 och min pappa med Meeri-Mummi. Vi fikade och åt god "Estelle" tårta,
goda små kakor med maräng i och jordgubbar med grädde. 
Typiskt nog så missade jag fota denna vackra tårta som var himmelskt god.


Min älskade lilla skatt Elina ger mamma en vacker blick. 


Tjejerna ville fika tillsammans med mummi och ukki så
de fick trängas vid den lilla bänken.

Ikväll ska Isabelle börja på ridskola tillsammans med sin bästis Tindra.
Jag har alltid önskat mig att få börja rida men det har aldrig funkat,
så nu ska Isabelle få göra det istället och hon längtar så mycket.
Vi kommer att rida ute i Trogsta hos Johanna som var med i
"Bonde söker fru" förra året. Hon verkar så otroligt ödmjuk och glad
så jag tror att det kommer bli toppen det här.

Jag har sådan otrolig otur ibland. Det blir liksom alltid nåt jäkla fel
 med nåt och jag har till slut, slutat att förvånas. Det liksom är så i mitt liv,
det är helt normalt. Jag lämnade in min nya Iphone för lagning
för två veckor sedan och igår fick jag en ny telefon med exakt samma
fel, vad är oddsen!? Hoppas att de kan lösa det idag.

Nu ska jag tvätta alla sängkläder, tvätta mig själv och sedan
bege mig ut på ärenden.


Med kärlek ~ Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar