tisdag 10 juli 2012

Har haft ett ofrivilligt uppehåll!




Just nu ligger jag fortfarande i sängen och kom på att jag kan blogga från mobilen,
 fast jag egentligen inte tycker om att göra det. 
När man ska blogga är en dator mycket bättre. 
Anledningen till att jag inte bloggat tidigare är att våran dator crashade för ett tag sen. 
Men nu verkar mannen ha fått igång den igen, äntligen. 
Och vi slapp köpa en ny!

Jag har en söt liten prinsessa i en flamenco klänning och en snarkande liten pudel, 
bredvid mig.
 De ligger och andas ikapp varandra, oh vad jag älskar dessa små godingar.

Elina har plågats av sitt onda ben i natt så därför ligger vi i sängen igen 
och tar igen lite skönhetssömn.
Igår hade Bellis sin gode vän Tindra här hemma över natten/dagen. 
Och nu i natt var det Bellis tur att sova över hos Tindra. 
Dessa två söta tjejer kan inte få nog av varandra. 
De har nu varit vänner i 5 år och aldrig har de varit oense eller tjafsat om någonting. 
Det måste väl ändå vara ganska ovanligt.

När jag skulle lämna tjejerna hem till Tindra så gick tiden ganska fort 
när vi mammor satt och tjattra där. 
Vi kom på att vi faktiskt inte hade ätit nån lunch/middag. Så vi beställde hemkörd pizza.
 Även min fina man åkte inlines till oss när han fick höra att vi skulle beställa pizza. 
Så det blev faktiskt en mysig spontan kväll tillsammans med goda vänner. 
Vi kom hem igen efter 22, så vilken tur att Elina hade tagit en powernap 
på soffan tidigare under dagen.


Nä nu ska jag försöka smyga mig ur sängen utan att lilla skrutt vaknar.


En trevlig tisdag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar