torsdag 16 augusti 2012

Mätta och belåtna!


Efter en härligt varm och solig dag är man ännu en gång mätt i magen. Jag gjorde en currygryta med kyckling, och över blev det, så i morgon slipper man stå vid spisen igen

Bellis skolgång går alldeles lysande. Jag är så själaglad att vi valde just den här privata skolan för jag tror på riktigt att det inte går att få det bättre. Det riktigt strålar om min tjej när jag kommer för att hämta. Det är verkligen en tindrande tjej som fått utlopp för sin kreativitet under dagens gång som springer och möter upp mor sin.

Även lilla Puppan Bus strålar och är glad och sprudlande när jag kommer och hämtar under eftermiddagen.
Glada och nöjda barn är väl ändå det bästa kvittot på en lyckad dag!

Just nu har tjejerna lek besök av en kompis och jag sitter i uterummet och andas in den lite svalare luften som kommer insipprande efter lite regn.

Vi har verkligen fått njuta av sol och värme den gångna veckan. Alldeles underbart, om du frågar mig.


Dags att ta tag i kvällsbestyren och önska er en härlig torsdag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar