onsdag 19 september 2012

Regn regn ge dig av...


Kom tillbaks en annan dag!

Idag har vädret bytt skepnad, regn och sol vart annat.

På morgonen efter att jag lämnat mina godingar på dagis/skola, så ville jag skämma bort mig själv med en härlig frukost. Jag rörde snabbt ihop en scones smet och puttrade i gång en kopp te. Efter en kort stund spred sig en doft av nygräddat i mitt hem.
Underbart att starta i gång dagen med en rejäl frukost.

På eftermiddagen hade vi ett snabbt läkarbesök med Bellis som ännu en gång resulterade i ett minus för läkrvården. Vi hade visst kommit fel igen.
Då vi plötsligt hade en halvtimme till godo åkte vi till H/M och köpte en ny gympabody till lillasyster.
Efter hemkomst så var det bara att byta barn och åka iväg igen, denna gången till Bamsegympa.

Ikväll har vi kikat bakom skämskudden och tittat på Bonde Söker Fru.
Alltid lika underhållande varje år.

Hoppas att ni haft en fin torsdag!

Kramar Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar