fredag 28 september 2012


Skärpning!

Jag har jobbat med detta inlägg hela dagen och hela tiden blivit avbruten.
Tycker att det är otroligt tråkigt med dessa uppehåll då det är väldigt
roligt att ha en liten uppdatering i bakspegeln varje dag.
Nåja, sånt är livet och allt går i perioder.




Så här har det sett ut hos oss, mest hela veckan :)


Denna veckan har varit lugna veckan. Jag tror att jag tampats med ett
virus som gett biverkningar som trötthet. Denna trötttheten håller på 
att ge mig krupp. Så igår köpte min goa man energidricka och protein
drycker till mig och hör och häpna så har jag känt mig lite piggare idag.

Idag kickade vi igång dagen lite senare än vanligt. Tjejerna hade lite
morgon "picknick" på golvet i Elinas rum. Där på en filt hade de dukat upp
en frukost buffé tillsammans medans de kikade på "Lotta på Bråkmakargatan".
Härliga kreativa tjejer!

Dagen gick fort och när jag hämtat från dagis och skola åkte vi till Chop Chop
och hämtade hem lite mat. Jag tyckte att det var super gott men
tjejerna hade nog föredragit Max. 

I morgon väntar vi på lite lekbesök av våra vänner Katja, Rebecca och Leo.
Ska bli skoj att träffa dem igen, äntligen!
På förmiddagen hade jag tänkt att åka ner till Inter Sport och köpa en 
vinterjacka till mig själv. Har förälskat mig i en härlig Didrikson och när
en värdecheck på 200kr damp ner i brevlådan uppfattade jag det som
ett tecken från ovan att nu är det dags!


Nu sitter jag här med lite lätt grus innanför ögonen. En tvätt väntar 
upphängning och sedan tackar jag för mig ikväll.



God natt alla godingar där ute och trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar