lördag 26 januari 2013

Det tog sig till slut!


När jag får il värk så blir jag ännu jäkligare mot min kropp. Jag blir så förbaskat arg så det brinner till i huvudet och då tar jag min medicin och kör på desto hårdare.
Nån som känner till detta fenomen?

Jag har länge retat mig på våran klädkammare som dag för dag fylls till bredden med kläder och dyl.
Så idag till slut fick jag nog, och vände upp och ner på hela garderoben. Jag hade ett mål och det var att bli av med så mycket kläder som möjligt!
Jag fyllde kasse efter kasse med fin fina kläder som jag inte har använt på länge.
Och var nöjd som tusan!!!
Tills jag upptäcker att det syns inget resultat alls, inga extra kvm.
Det syns eller finns, inget nytt utrymme faktiskt alls! Summan av kardemumman är nog att jag har alldeles för mycket kläder.

Nåja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar