tisdag 21 maj 2013


En dagspaus!


Idag har varit en riktigt tråkig och händelselös dag, men än dock så härlig!
De senaste veckorna har gått fortare än fortast och det har inte funnits utrymme till vila
trots att det skulle ha behövts. Så idag har jag tagit en liten paus från allt men i morgon
fortsätter vi i galopp igen. Jag och Elina ska till Akademiska Sjukhuset i Uppsala
och vi kommer att få sällskap av en god vän till mig, ett stort tack till Terese!




Ungefär så här har det sett ut hos oss idag då Thea och jag tagit en liten
paus från alla måsten...


I morgon firar vi pappa T här hemma. Tjejerna köpte en stor jordgubbsampel
till sin fina pappa idag och gav den till honom redan under middagen idag trots
att den riktiga födelsedagen är i morgon. Tårtan är också beställd, så i morgon
ska vi fika hela kvällen lång!

Idag har Bellis haft idrottsdag på skolan och de klarade sig precis undan regnet,
vilken tur de hade. I morgon missar Elina sommarutflykten på dagiset, då i 
morgon var den enda dagen som reumatologen kunde träffa oss, så typiskt.
Lider så med min lilla tös som just nu är i en sämre period med sina ben igen
så nu passar det väl egentligen bäst att få besöka experterna. 
Så i morgon lever vi på hoppet om hjälp!


Nu är det dags för mig att hoppa ner i lopplådan!



~ Kram ~ Johanna ~ 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar