tisdag 14 maj 2013


Hallå Sverige!


Jag tycker att årets Eurovisions logga är jätte fin.
Värdlandet är Sverige och staden är Malmö.
"We are one"!


Är ni redo? Ikväll börjar det som vi väntat på sedan ett år tillbaka.
Minns ni känslan då Sverige vann hela paletten med Loreen och Euphoria?
Det var  "wow moment" utav dess like! På lördag är vi nog inte lika självklara 
som förra året, men jag är övertygad om att Robin inte kommer att 
lämna oss besvika eller oberörda..

Jag har tjuvlyssnat igenom alla årets bidrag och jag är ganska säker på att vi har
årets vinnare här. Danmarks bidrag i år känns så naturlig och mäktig, den
låten växer och sätter sig snabbt. Ska bli spännande att se om min känsla stämmer.


Jag fullkomligt älskar denna Schlager och Eurovisions karusell!
Hur tror ni att det går för Sverige, jag skulle gissa på en tredje plats?!

Känner mig dock väldigt skeptisk inför att Petra Mede ska leda detta spektakel.
Kan inte ens föreställa mig det i tanken, men det kan ju även bli riktigt bra.
Återstår att se!


Nu dags för en pw med Thea innan karusellen startar!


~ Kramar ~ Johanna ~





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar