söndag 26 maj 2013


Morsdag!
Idag vill jag gratulera alla mammor där ute! 


Ett speciellt stort grattis inbakad i massa
 kärlek vill jag ge till min alldeles egna lilla mamma. 

Min mamma är min bästa vän!
Min mamma ställer alltid upp i vått och torrt och hon är min stöttepelare i livet.
Behöver jag prata, gråta eller skratta ut så ringer jag min mamma.
Skulle jag beskriva "mamma" med tre ord så skulle det vara 
omtänksam, kärleksfull och envis.
Envis som en fighter som aldrig ger upp!
Mina rakastan sinua äiti kulta!


För sju år sedan fick jag uppleva min första alldeles egna morsdag.
Att få vara mamma till två små prinsessor är den största gåvan i mitt liv!
På morgonen blev jag väckt av hela familjen med frukost på sängen, present från maken
och fina teckningar från tjejerna. Till lunch var det dags att åka till makens föräldrar
där vi hade lite av en sammankomst av den närmsta familjen.
Svärföräldrarna hade verkligen ordnat så fint med lunch, fika och lite lekar
för barnen och även för oss vuxna. 
Det har verkligen varit en helt fantastisk dag och så roligt att få träffa alla igen!



Med tacksamhet och kärlek!


~ Kram ~ Johanna ~




2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig också min dotter, du är så fin och en underbar mamma till dina döttrar. Kram mamma

    SvaraRadera