söndag 19 maj 2013


Where ever you go, there you are!



Dessa dagar då hela familjen är samlad är jag så tacksam!



Dagar och veckor går i rasande fart! Ibland önskar jag ett stoppur i livet så att man 
kunde pausa och reflektera, för en liten stund.. Denna vecka har varit en monstervecka
på flera sätt. Många viktiga möten och beslut har tagits och nästa vecka fortsätter det
i samma anda. 




Ljusa sommarklänningar hänger på tork och väntar på sommarens
varma dagar.



Igår var jag och Elina på kalas i Västerås och medans tillbringa Bellis lite egentid
med morbror Mika och de verkar ha haft väldigt mysigt tillsammans.
Idag spontanshoppade vi i Västerås hela familjen och vi gjorde många fina fynd.
Nu har vi uppdaterat garderoben med skol/dagis avslutnings klänningar och även
många andra sommarplagg för hela familjen.
Så nu hoppas jag att vi klarar oss hela sommaren och att jag tidigast i höst behöver
gå in i en klädaffärer igen!




Isabelle och Elina hittade bl.a några vackra och sköna Bondelid klänningar.
Denna text är broderad bak på Bellis klänning!



I sommar kommer jag att klä mig i ljusa neutrala plagg. Ett par ljusa jeans och en
gräddvit tunika till, får nog även en lite sliten mamma att piggna till!




Även mamma Johanna hittade en vacker blus från Angelology med en liten
detalj av en änglavinge. 




Under en mulen söndagskväll kommer de levande ljusen fram hos oss.



Vi hade härlig ESC kväll igår (lördag). Svärföräldrarna kom över med jordgubbar 
och grädde och tillsammans såg vi hela Eurovisions finalen. Även tjejerna höll sig
vakna tills att alla länder framfört sin låt. Jag tycker att det var många starka bidrag i år,
men min storfavorit har hela tiden varit, Danmark!
 Sverige bjöd på en fantastisk show och Petra Mede har nog överraskat många, 
vilket proffs!



Nu är det dags för mig att tacka för idag och ladda batterierna igen för en ny vecka.


~ Kram ~ Johanna ~




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar