lördag 28 september 2013

I detta ögonblick;




Tjejerna sitter ihopkurna i soffan och tittar på Tv. Lördagen är nu här och för våra tjejer innebär det att man får äta godis.


Igår kväll var hela familjen till Godisgallerian i våran lilla stad och fyllde på lite i påsarna. Elina är mer den salta typen medans Bellis är den söta ❤
Det hör inte vanligheten till, men de ville redan tjuvstarta med lite gottis på morgonen och det fick dem.

När jag var liten så fick jag alltid 10kr på lördagsmorgonen. Och godisråtta som jag var så sprang jag direkt till kiosken och väntade in att Arlaklockan skulle slå nio och att Pressbyrån skulle öppna.
Där stod jag sedan och valde bland allt godis så att det vattnades i munnen. Jag vägde och mätte för att absolut få mest valuta för pengarna. När jag sedan var klar så sprang jag tillbaka  hem igen och tittade på barnprogram och åt upp allt godis i ett nafs och sen var det slut. 
Men jösses vad jag njöt och tyckte att det var gott!


       
             ❤ Kram Bellalinas




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar