onsdag 18 december 2013

Sådan hund sådan Matte, eller?




Jag är Matte till världens kräsnaste pälstroll! Jag ville vara en extra snäll Jul-Matte och köpte två av damens/pälstrollets godaste mat favoriter. Jag blandar dessa två delikatesser i burken och serverar. Dag efter dag har jag sedan dess, hittat matrester i hela huset "ÖVERALLT"! Nu har damen fått för sig att hon inte gillar den ena maten längre och spottar ut "ÖVERALLT"!

Förväntar damen sig nu att Matte ska vara ännu mera snäll och sitta och sortera ur dessa torrfoder från varandra??? 

Just nu hör jag hur maten studsar på köksgolvet efter att hon kastar bort det hon gillar minst. Till sist samlar jag upp det och lägger tillbaka det i skålen och damen äter upp det! Payback! 

Vikken tur att jag älskar dig ändå! ❤



         ❤ Kramar ❤ Bellalinas ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar