fredag 21 februari 2014

ELINA FEM ÅR! ❤



Jag är verkligen ingen bagare eller dekoratör men efter mycket knåp och men så blev det en hemmagjord tårta till slut.


Jadu, hujeda mig vad tiden går! Våran för alltid minsting har nu fyllt fem år. 
Elina, våran solstråle som alltid är glad, spontan, energisk, omtänksam, kärleksfull och full med bus och upptåg.

Jag var på utvecklingssamtal på förskolan häromdagen och fröken sa att Elina är en ovanligt mogen och nöjd tjej.
Det värmde i mammahjärtat att hon på förskolan också är trygg och nöjd. 
Min älskade lilla Loppa! ❤



Elina ritar ofta fjärilar, så att det även skulle finnas fjärilar på tårtan, var självklart!


Jag vill tacka min underbara familj, min mamma och pappa, min bror Mika och Marie, som har varit här idag och uppvaktat. Massor med fina presenter fick Elina och hon är så glad
Tack även för all uppvaktning från de som ringt eller gratulerat på annat sätt.❤




Ett in "the moment" foto, där jag fotar Elina när hon blåser ur ljusen, samtidigt som storasyster Isabelle fotar också med sin IPad. Ett kult foto :)




           ❤ Kramar ❤ Bellalinas ❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar