måndag 27 oktober 2014

Krassligt i helgen!




Tjejerna delar på en lyxshake efter maten i äkta Lady och Lufsen anda. ❤



Måndagen är kommen och snart är vi inne i november månad. Nu har klockorna även ställts in till vintertid och mörkret smyger sig på.

Efter massagen i fredags så blev jag riktigt dålig. Ont i kroppen och till råga på allt så slog viruset i kroppen ut.
Med lite mediciner i kroppen så orkade jag med en tjejshopping dag i lördags ändå. Så mysigt vi hade! ❤

Meeri-Mummi, jag och tjejerna åkte och kikade på hos Finska Föreningens Loppis och fikade lite. Sedan så var vi och kikade in hos LM Partihandel, Enköpings senaste affärs tillskott.

Vi avslutade dagen på Max, Meeri-Mummi bjöd oss på mat och tjejerna var överlyckliga över sin efterrätt!

När vi kom hem hade jag frossa och mätte 38,6 i feber så det blev en tidig lördagskväll.




Ett äkta konstverk "Made by Meeri-Mummi". ❤



I söndags var tanken att jag och pappa T skulle fortsätta med renoveringen på övervåningen men då var vi båda så pass dåliga att vila var det ända alternativet.

Ett stort tack till Meeri-Mummi som kom och hämtade tjejerna ut till landet så att jag och maken fick en heldag med vila

Det är så sällan som maken och jag får lite egen tid, så det var uppskattat på många vis. ❤

Tjejerna kom hem på kvällen med massor av kladdiga Dumlemuffins som de hade bakat. De hade även blivit bjudna på ännu en lyxshake till efterrätt fast denna gången en hemmagjord. Nästan så att man blev lite avundsjuk. ❤




Himla goda Dumlemuffins, mums!



Det kladdiga i mitten är såååå mega gott!



Nu har barnen höstlov och idag mår jag redan mycket bättre. Isabelle är hemma hos sin vän Tindra och Elina har sin kompis Emma på besök.

Full rulle med andra ord!

Nu dags att förbereda lite mellis till små tjejerna.


            ❤ Kramar Bellalinas 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar