söndag 4 januari 2015

H y A c I n T E r!



D E   S i S T A   S p å R E N    E f T E R   
J U L E N !  ❤


Julen är förbi och några dagar har vi vandrat in i året 2015.
Vi har 365 oskrivna blad av ett nytt år och det är upp till dig
själv, hur du vill fylla dessa blad. 
Det finns en del i livet som människan inte själv kan påverka, 
men till större delen så är det helt upp till dig själv, 
med vilket sinne vill du möta dina dagar? 

Jag bestämde för mig själv en tid sedan att tacksamheten 
är min bästa vän. Jag vill aldrig ta någonting förgivet och jag
vill heller aldrig bli girig
Varje dag är jag tacksam för mitt liv. Min egna familj, min man
mina barn och våran fina lilla Thea.  
Mina föräldrar. Mina syskon. Mitt hem. Mina vänner.

Det finns så mycket i livet som inte varit så enkelt
och utmanat mig med full kraft. Jag har sörjt 
och känt mig sviken. Ifrågasatt månt och mycket,
varför just jag?
Jag tror att vi människor får det vi klarar av och med tiden 
så har jag nog insett att man är starkare än vad man tror.


  

❤  Kramar ❤ Bellalinas ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar